Inflyttningsfest/sålt huset, så jävla skönt fest!

Igår kom prinsen hem. Vi hade en jätte mysig deftermiddag/kväll.

Idag har det varit en dålig dag. För båda barnen. Vet inte vad det har varit med dom. Wilhelm har bråkats och skrikit konstant sen dagis. Och Elina likaså. Hon sov en halvtimme på förmiddagen och 10 minuter i eftermiddag innan hon blev väckt av sin storebror. Hon är snorig som tusan och kräks som en gris!

Nu har iaf Elina somnat. Wilhelm vägrar. Men han har varit tyst i sin säng länge. Men ropar lite nu och då...

Jag hann iaf med en snabbis på stan idag. Köpte mig en skruvdragare (rosa!!!), en ny hdmi kabel då Wilhelm slet sönder den förra. Till Wilhelm blev det två pyjamasar och kalsoner med smurfarna på. Och en kofta till mig!!! Hör och häpna! ;) Elina fick ingenting. Men hon har jag köpt en massa åt innan.

Imorgon blir det stan igen. Med mamma. Och förhoppningsvis med lite mer tid. Hoppas morgonen flyter på bra så man hinner in på försäkringskassan och söka bostadsbidrag. Är på tiden!!

Om nån vecka är nog huset klart också. Då blir det att ringa några köpare som har kontaktat oss och visat intresse, och ringa mäklaren. Hoppas på att få bort det så fort som möjligt. Fatta vad det kommer kännas som att man badar i pengar då!! :) Funderar på att ha en liten fest för att fira. Typ inflyttningsfest/sålt huset så jävla skönt, fest! Blir nog bra det.

Byrån är snart klar också. Är faktiskt roligt att måla. Men det är inte lätt alla gånger. Elina verkar inte vilja att det ska bli färdigt. Men snart så... Fast jag kan inte påstå att jag är nöjd med resultatet. Det vita blev inte så bra. Och då har jag ändå målat 3 varv!! Men det kan iaf inte bli värre än som det såg ut innan.

Svammel! Nu ska jag.... Jag vet inte. Måla lite innan CSI. Fast det börjar om 1 min. Blir nog målning samtidigt :P

Kommentarer
Skrivit av: Anna

Men va skönt om ni snart blir av med huset! Tycker absolut du ska fira :))

2010-10-26 @ 22:36:57
Skrivit av: Mamma Stina

Hej! Maila mig på [email protected]!

Min dator har gått sönder sen ett par veckor tillbaka och med den försvann panelens adresser!



:) Stina

2010-10-27 @ 22:28:32
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/
Skrivit av: Johanna

klart du skall ha en sådan fest!

2010-10-28 @ 16:38:46
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu