Neutrogena

Jag är medlem på Buzzador och får då vara med och testa olika produkter. Nu har jag testat för första gången. Fick hem ett paket med Neutrogena Visibly Clear Spot Stress Control. I paket får man produkter till sig själv och även så man kan dela ut till sina vänner. Verkligen toppen! 

Neutrogena Visibly Clear Spot Stress Control fick godkänt både från mig och mina vänner! Man blir helt fantastiskt len! Så den kan jag verkligen rekomendera er.

Vill du också få hem paket och testa olika saker är det superlätt att bli medlem. Allt är självklart gratis. Allt som du behöver göra är att rapportera tillbaka till Buzzador om vad du tyckte om produkten. Lätt som en plätt. Hoppas jag får testa en massa andra grejer också! Och blir du medlem får du gärna skriva att jag tipsade er. Då skriver ni bara in mitt användarnamn som är emilieasplund




Kommentarer
Skrivit av: Linn

Ja det kan nog va bra att ha om någon månad :) tills dess får den ligga i byrålådan! Hur me elina nu då? Bättre?: )

2010-10-25 @ 20:46:01
URL: http://linnrooos.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu