Lite äckligt

Vi har haft en jätte bra dag idag. Läkarundersökning på förmiddagen. Gick bara fint. Elina är så himla duktig! Idag gick dom ner med en kamera via näsan för att kolla gommen och halsen. Och hon var lika fin på insidan som på utsidan sa dom. Lite äckligt faktiskt....

Sen fick Elina åka till Mormor en sväng. Så fick jag och Wilhelm lite egentid. Var på Polarn o Pyret och köpte en ny mössa åt honom, tog en fika på stan och sen handlade mat.
Hade ju föräldrarna på middag idag. Mycket trevligt.

Nu går ögonen i kors så jag ska ta och lägga mig i sängen och se serier. Imorgon väntar en heldag i Holmsund! :)

Kommentarer
Skrivit av: Carro

USCH de lät inget vidare det där! Men så bra att hon va lika fin på insidan som på utsidan!



Skönt med egentid med Wille! Storkillen!

2010-10-16 @ 13:15:33
URL: http://caroliinebengtsson.blogg.se/
Skrivit av: Angelica - fyrbarnsmamman

jo det är ju härligt för barn med snön. I alla fall de första dagrna :)



Hoppas att det är bra med er. Du har som fått mycket på halsen med lill skruttan har jag märkt. Hoppas det blir bättre.

2010-10-17 @ 15:58:15
URL: http://tvattlapp.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu