1 av 2

Idag vaknade Wilhelm utan feber. Skönt! Bara lite hosta och heshet. Annars är han i bra form. Skönt det iaf.
Han fick åka till sin pappa på förmiddagen. Jag och Elina har varit en sväng på barnmottagningen. Och vi ska dit imorgon igen. Så han får vara där nu till vi vet hur det blir imorgon hur länge vi måste stanna kvar.

För om hon inte börjar äta bra igen nu under kvällen så blir vi inlagd imorgon och Elina kommer då att få en sond. Stackars lilla Elina... Men samtidigt skönt på ett sätt. Så hon får i sig det hon behöver och förhoppningsvis hjälper det så hon kan börja äta normalt igen.

Så idag är planen att jag ska försöka hinna göra rent i lägenheten. Städa, tvätta och sånt. Så vi kan åka imorgon utan att man behöver tänka på hemmet. Har ju ingen aning om hur det går till heller. Hur länge man måste stanna där, och hur länge hon kommer att behöva ha sond.

Febern är dock en annan femma. Vet inte riktigt varför hon har feber nu. Hon är inte förkyld eller nått sånt, och magviruset är borta... Så hon borde ju inte ha över 39 grader. Stackarn har gnällt hela förmiddagen, hon har nyss somnat i vagenen. Så vi får se hur mycket jag hinner med idag!

Kommentarer
Skrivit av: Sofi

Jo jag har ju sett att du har en skyddad blogg. och har vi några tillfällen tänk fråga om man kan få lösenordet. Men har liksom aldrig blivit av. Jag läser ju gärna om jag får



Tycker verkligen synd om lilla Elina!!!!

2010-09-20 @ 17:26:00
URL: http://hugosvarld.blogg.se/
Skrivit av: Anna

Hej!

Vet alltför väl hur jobbigt det är att gång på gång bli inlagd på barn. Vår Molly är infektionskänslig och får allt, vi har varit inskrivna 1mån då hon föddes, hon kunde/orkade inte äta, var slö. Efter det för bl.a. rs-virus och vanliga förkylningar, hon blir tät och måste ofta inhalera. Nu är det rätt vanligt då vår Molly har downs syndrom, med det jobbigaste är alla inläggningar då storasyster på 2år (maj -08) blir lidande.



Jag hoppas ni får någon rätsida på det hela, håller tummar och tår!



/Anna

2010-09-22 @ 08:03:52
URL: http://mitt-liv-anna.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu