Bara en massa sjuka

Nu var det längesen... Men jag hoppas att ni förstår. Vi är fortfarande inlagda. Men nu har vi fått sova hemma på permission i några nätter. Guld värt att få sova i egen säng.

Elina är riktigt förkyld. Och har eventuellt dragit på sig en ny magsjuka.... Suck. Hon har dom senaste två dygnen gnällt konstant, om hon inte skrikit hysterisk och vägrat att sova på dagarna. Även inatt tyckte hon att det var läge att ligga vaken och gnälla. Väcka upp storebror och ja...

Wilhelm har också blivit snorig igen. Men jag hoppas verkligen att det stannar vid det. Är nog jobbigt som det är just nu.

Hon har även ätit sämre nu igår och idag. Känns verkligen förjävligt. Jag som hade hoppats på att hon skulle få bli av med sonden. Hon har iaf gått upp bra i vikt nu. Och det är ju tack vare sonden, så det känns ju ändå tryggt. Nu väger hon 6010 g och det är det tyngsta än så länge! :) Trodde nog aldrig att hon skulle komma upp över 6 kg ;)

Idag vart det en heldag på sjukhuset. En massa prover och läkarundersökningar. Hon har eventuellt en öroninflammation på gång. Så dom ska hålla koll på dom små öronen.

Ja ett inlägg bara om sjuka. Men det finns ju inget annat att skriva om... Eller ja, Wilhelm slet sönder hdmi kabeln imorse, så nu är han utan Pippi. Skönt för mig, men ändå jobbigt... Han blir ju så lugn och snäll när han får se på Pippi ;)

Hoppas hon piggnar till imorgon, så kanske man kan skriva nått roligare! :P

Kommentarer
Skrivit av: Anna

Usch va jobbigt! Att det inte kan få vara över för er så ni får vara friska :( Men skönt att hon gått upp så pass bra i vikt iaf! :) Hoppas ni snart slipper alla sjukdomar! Kram på er

2010-09-27 @ 22:18:24
Skrivit av: Maria S

Visst är det så.. som mamma (eller kanske som förälder) klarar man av det man måste för barnens skull, finns inget alternativ! Tyvärr verkar detta inte gälla för alla föräldrar, då du verkar vara mest själv med dina små sjuklingar!



Jag var själv ensam med min äldsta tös i 4 år innan jag träffade min nuvarande make och bildade större familj med honom.



Det är tufft och ibland kämpigt att vara ensam förälder, särskillt med alla sjukhusvistelser.. var inlagd ca 8 gånger med Amanda innan hon blev 1 1/2 år. MEN allt går och jag är en starkare person idag pga den perioden av mit liv!!



Kämpa på du gör det fantastiskt bra!! /Maria



Just det.. Alice var beräknad den 8/6..

Finns det nån möjlighet att få ditt lösen..?



Alice var beräknad till den 8 Juni.

2010-09-28 @ 07:49:52
Skrivit av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

usch vad jobbigt, vad är det som hänt ?



hoppas det itne är nått allvarligt!



kram kram

2010-09-28 @ 10:55:37
URL: http://shiiitonge.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu