Barnens dopdag

Många av er är nyfikna på min nya fas. Men ni får hålla till tåls. Det kommer snart. Vi bara vänta och se hur det går innan man skriver ut något :P

Dopet idag vart lyckat iaf. Tusen tack för all uppvaktning! Barnen skötte sig toppen. Och vi är nöjd alla tre. Även om det var kaos på förmiddagen att få iorgning både mig och barnen. Barnen ville inte samarbeta riktigt. Det var skrik, mat och sov vägran och allmänt tjafs!

Men när vi väl anlände till kyrkan flöt allt på bra. Och vi är såååå nöjd med dagen.
Wilhelm sprang självklart runt lite under själva dopet, men det får man ju förstå, han är ju bara 2 år. Elina skrek när prällen höll i henne, men det gör hon med alla okända människor. Dom får inte ens titta på henne!

Fikat var super gott. Och barnen fick en massa fina kort och presenter! Inser att dom har för litet rum ;)
Ska inte ta åt mig äran. Mina föräldrar har gjort det mesta, nästan allt! Och jag och barnen är dom evigt tacksamma för denna dag.

Även om vi är nöjd så är det skönt att få komma hem och känna lugnet. Slappna av lite. Jag funderar seriöst på att se på en film. Salt. Farsan som fixat den åt mig. Har hört att den ska vara grymt bra! Men först måste jag koka vätskeersättning så vi har det reda. Lilltjoppa vägrar ju att äta... Är det farligt för små bebisar att bli uttorkade ofta? Måste jag nog googla!

F.ö Elinas 5 månaders dag. Grattis skruttet!





Kommentarer
Skrivit av: Johanna

Hihi då får vi vara nyfikna ett tag till då... :) förstår du vill se om det funkar först :)

2010-09-11 @ 21:39:16
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivit av: En pojkmammas vardag ♥

Skoj att dopet blev lyckat. Och det är guld värt att ha föräldrar som ställer upp när det behövs :)

Kram

2010-09-12 @ 09:05:13
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu