Mina sjuka barn

Hej kära läsare. Som ni förstått så har jag varit inlags på sjukhuset med Elina. Vi blev äntligen utskrivna igår. Bla så hade hon fått ett magvirus. Och så vägrade hon att äta. Så det var dropp som gällde. När vi äntligen fick komma hem till Wilhelm så hade han nästan 40 graders feber och var inte alls pigg.

Så det vart vårdcentralen med honom. Han har rejäl öroninflammation på dom båda små öronen. Så nu är det hans tur för pencilin kur!

Elina åt sämst igår efter att vi kommit hem. Egentligen skulle hon behövt in inatt, men valde att avvakta då det kändes dumt att dra ut två sjuka små barn i natten. Så idag hoppas jag att hon äter bättre!

Wilhelm är iaf lite piggare nu. Inte lika mycket feber idag. Så det är ju skönt iaf. Igår somnade han i mitt knä inne på vårdcentralen. Det har bara hänt en gång innan, och då var han också sjuk. Det var iaf mysigt ;)

Nu håller vi oss hemma tills barnen är helt friska, och jag hoppas det inte tar allt för lång tid!

Måste även säga grattis till min älskade brorson Harry, som idag firar sin allra första födelsedag! Jag hoppas hans föräldrar låter honom äta en massa tårta och kakor idag. Och att han får massvis med fina presenter!

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

Inget kul med sjukstuga ni får krya på er :)



javisst är den värd den egen väska :)

2010-09-18 @ 11:14:05
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivit av: Helena

Huvva :-( Nog är det jobbigt med sjuka barn, men när de är så pyttesmå måste det ju vara ännu hemskare.. en sån liten kan ju inte prata för sig. Jag tyckte det var nog hemskt att Fsson blev sjuk. Men nu är vi då hemma! Skönt! Hoppas hon kryar på sig ordentligt!

2010-09-25 @ 15:47:20
URL: http://blogg.vk.se/e-lack









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu