Mysdag

Idag har det varit en mysdag! Va skönt att äntligen få hem Wilhelm. Och han hade haft en kanon dag på dagis. Elina har varit lugn hela dagen. Fast inte på eftermiddagen. Ingenting var bra. Inte har hon ätit så bra heller. Så om hon inte vaknar själv snart så måste jag väcka upp henne och försöka få i henne lite ersättning. Vågen står ju på 5,8 kg nu...

Jag börjar bli riktigt less på att se på Emil nu. Ska han inte lessna snart?! Har laddat hem Pippi, men han vill inte. Bara Emil, Emil och Emil... Fast när jag var liten så var det också bara Emil som gällde. Så jag ska väl inte klaga ;)

Det har varit kanon väder idag. Soligt och 20 grader varmt. Typiskt att det skulle vara så idag, vill ju inte direkt dra ut lillan när hon är så sjuk...

Imorgon står bakning på shemat. Har ju en hel del att göra i veckan inför dopet. Så jag och Elina går nog vidare till Ica imorgon efter att ha lämnat Wilhelm på dagis. Sen hem och baka! :)

Näpp läsa lite bloggar och sen väcka upp sömtutan!



Kommentarer
Skrivit av: Tess

Här är det mest bara Pippi. Pippi fucking jävla pirat!pirater hit och pirater dit.men nu har vi även sett Ronja i två dagar,det gillar han oxå. hahah jag är helt sjuk när jag går på loppis,nästan så att det rinner fradga ur munnen på mig!

2010-09-06 @ 22:45:52
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Anna

Stackars liten :( Hoppas hon vaknar lite piggare imorn! :)

Roligt att baka :) Hoppas du får baka i lugn och ro ;)



Tack! Ska nog klara det ;))

2010-09-06 @ 23:18:20









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu