Nått är fel

Det är något som är fel med min router eller vad det nu kan bero på. För ibland slutar internet att fungera. Men om jag startar om routern så funkar det igen. Har ingen aning om varför det blir så. Har då aldrig haft nått sånt här problem innan. Någon som vet?

Idag fick jag parkeringsböter. 2x500 kr! Bokade en parkeringsplats här from 1 september. Men på bokningen så stod det fel nummer. Så jag stod på någon annans plats. Och hon var inte så nöjd så hon hade ringt till Securitas. Men jag ringde till Kvartersvärden och förklarade det hela, så han skulle fixa så jag inte skulle behöva betala dom. Tur det. Hade inte varit så underbart att punga ut 1000 spänn!

Kläderna för imorgon är fixat nu. Så var jag och köpte ett halsband och örhängen från Snö. Jätte fina! Men jag har ingen aning om hur vi ska hinna med allt imorgon! Haha... Men det löser sig alltid. Det som känns bökigt är att vi ska göra oss iordning hos en vän, och det betyder ju att man måste lämna sina grejer där innan vi ska dra vidare till middagen och festen.

Ja ja nu inser jag ju själv att det bara blev en massa svammel. Är jätte trött så jag ska ta och lägga mig i sängen och se nån film. Upp tidigt imorgon och göra sig iordning. Barnvakterna kommer tidigt och vi ska iväg halv elva! Då ska jag vara på Teg, redo för dagen!



Kommentarer
Skrivit av: Tess

jag älskar snö!Varenda gång jag är på stan så tänker jag att jag ska unna mig något smycke men glömmer bort det varenda gång.jamen det gör vi tycker jag.kanske tisdag?Hoppas att ni får det kul ikväll!vill se lite bilder=)

2010-09-04 @ 07:39:47
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu