Permission

Nu är sonden på plats! Den sattes in igår. Och vilken skillnad! Mycket piggare tjej. Från att sova igenom hela dagar, till att vara vaken lite nu och då. Och hon till och med skrattar när man busar med henne!
Först så får jag mata i henne med flaska, och resten via sonden.  Igår började vi med 100 ml var tredje timme och idag har vi ökat till 130 ml! Hon äter nu 80 ml själv, resten sondas.

Och idag har jag fått lära mig att sond mata så vi är hemma på en liten permission nu! Skönt! Hade helst velat åka hem helt.  Nu när man kan sonda själv. Men vi fick avslag :( Men med lite permissioner ska vi nog överleva.

Igår var det clowner på besök! Wilhelm lattjade på som tusan med dom! Och till och med Elina uppskattade besöket. Hon skrattade då dom spelade och sjöng. Underbart att se.

Nä koka kaffe nu!



Kommentarer
Skrivit av: Linda

Skönt att få vara hemma en stund iafl.. Komma bort från sjukhus lukt och "sjuk" miljö.. Krya på hälsning till Elina också!



Ja absolut! Hör av er när ni är hemma igen och fått lugna ner er igen :)

2010-09-23 @ 20:15:31
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se
Skrivit av: Anna

Vad härligt att det går bättre med maten! Idag var det vår tur att vara på Barnmott. Nu har de konstaterat förkylningsastma... Förhoppningsvis klarar vi av förkylningen själva med astmaspray.



Min Jonna är född 14 maj, Molly 8 februari.



Måste ju säga att även dina barnär Jättefina! Wille ser busig ut :)



Sköt om er! /Anna



Lösenordsskyddade inlägg, är det till för de allena närmsta, eller är det nåt manfår ta del av?

2010-09-23 @ 22:34:54
URL: http://mitt-liv-anna.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu