Skallepär

Snacka om jobbig dag! Elina har inte sovit nått under dagen. Och efter klockan ett åt hon ingenting och det har varit skrik hela kvällen!

Wilhelm blev klippt idag. Tog med maskin som förra gången. Nu var den dock inställd på kort! Och då menar jag kort! Så han har inget hår längre! Jag kunde faktiskt inte hålla mig för skratt. Han ser rätt så rolig ut, ja ni lär väl få se nå bilder från dopet sen, så får ni ju se själva. Men det växer nog ut ganska fort.

Jag är helt slut. Så jag lägger ner bakningen. Det får räcka med det jag redan har gjort. Det blir nog bra. Nu ska jag ta och lägga mig och ta det lite lugnt innan jag går itu.

Kommentarer
Skrivit av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Hoppas att dopet idag har gått bra!

Kram

2010-09-11 @ 18:49:06
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Tess

åh men jag tycker han blev skitfin!

2010-09-12 @ 19:56:24
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu