Tokfrans

Har man hög feber och är sjuk så sover man ju mer än vanligt. Men inte Wilhelm inte. Nä han kör tvärtom. Igår sov han i 20 min i famnen på mig. Och nu ligger han i sängen och ska sova, med det går inte så bra... Han säger att han bara ska vila. Det kan jag gå med på. Men han skulle verkligen behöva sova en liten stund. Får väl se om han lyckas slappna av snart och somnar...

Har iaf lovat honom myskväll ikväll. Tänkte äta lite godis och se om han gillar popcorn. Chips och ostkrokar ratar han iaf. Men popcon är ju gott! :P Ska se om jag hittar nån film som vi inte har sett och som han kanske kan gå med på att se. Är ju som sagt bara Pippi som gäller just nu.

Nä snart dags att väcka upp Elina och se om man får i henne nått. Men nu ska jag ta och varva ner lite medan Wilhelm ligger i sängen.

Kommentarer
Skrivit av: malin

fick ett nytt tips, cookiedough så jag ska prova den:)

[email protected]. självklart skulle jag ju inte den vidare

2010-09-18 @ 19:02:32
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Tess

Hoppas barnen kryar på sig snabbt och att du slipper bli sjuk.

Alfred har börjat kolla lite på Ronja rövardotter nu, det gillar han oxå men innan var det mest bara Pippi!

2010-09-18 @ 20:18:14
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Jobbigt med sjuka barn, hur mycket feber har wille?

2010-09-19 @ 07:06:28
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu