Fin som en prinsessa

Elina har inte blivit bättre av medicinen. Igår höll jag på att tappa förståndet. Hon vägrade verkligen att sova. Ursh alltså. Men idag gick det bättre iaf. Efter att ha skrikit sen middagen så somnade hon rätt så fort. Wilhelm har nyss lagt sig. Vi har tänd ljus tillsammans i hela lägenheten. Och han har kammat mitt hår. Han är så himla go han. Sa att jag blev fin som en prinsessa, att jag skulle dansa med mina kompisar,  och hålla handen. Och sen pussade han på mitt hår lite titt som tätt.


Kommentarer
Skrivit av: Sofi

Jo så är det, en liten bebis ska komma och bo hos oss! Hoppas vi på i alla fall om allt går som det ska! I sånnafall tittar den ut i maj :)

2011-12-06 @ 07:10:59
URL: http://www.liteurmittliv.blogspot.com
Skrivit av: lyckligabarn

Hej!

Jag har varit inne och läst på din fina blogg och vill lämna ett avtryck och välkomna dig till vår blogg LYCKLIGA BARN. Där skriver barnpsykolog Hans Nyström om barn - besvarar frågor och berättar om olika metoder för att bemöta trots och andra vardagsbekymmer. Dessutom kommer jag att berätta om min vardag med fyra barn. Välkommen förbi!

Hälsningar Anna

2011-12-09 @ 16:15:01
URL: http://lyckligabarn.wordpress.com
Skrivit av: Sandra

Hejsan vad gör du för skoj :D?

2011-12-15 @ 21:42:45
URL: http://saandriiiee.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu