suk suk

Sjuk det vart hon... Fick åka in på barnmottagningen med henne igår. Och hon hade en solklar öroninflammation på höger öra. Så det blev pencillin och molipect för hostan. Trodde så klart att hon skulle må lite bättre då idag. Men ack så fel jag hade. Allt har varit fel. Och så vill hon inte riktigt äta. Och det är ju alltid jobbigt.
Specillet då jag vägde henne igår och hon äntligen kommit sig upp till 10 kg! :)
Nu sover hon sin andra vila för dagen och jag ska sätta mig med en kopp kaffe och njuta av tystnaden. Idag kommer Wilhelm hem. Så ikväll blir det lite pepparkaksbak! :)


Kommentarer
Skrivit av: Sofi

STackars liten hoppas att det vänder fort!!!



Hoppas ni får en mysig kväll!!

2011-12-02 @ 20:21:51
URL: http://liteurmittliv.blogspot.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu