3 dagar

Elina är fortfarande inte pigg! Tycker ändå hon borde ha blivit det nu efter att ha ätit pencillinet i tre dagar... Och självklart när hon är sjuk så kan hon inte riktigt somna... Sov innan lunch och sen somnade hon nu vid fem! Inte bra... Får hoppas att hon vaknar snart så det inte blir så tokigt ikväll. Men om hon inte vaknar så får hon sova. Hon är ju som sagt inte kry.
Luften gick ur mig nyss.... Är sönderstressad så det känns som att jag kommer att spy snart. Varför kan vi låta vara osagt.
Hade klockan varit lite mer så hade jag gått och lagt mig med en gång. Men tio i sex känns lite väl tidigt. Nä, surfa lite sen se lite House.


Kommentarer
Skrivit av: malin

ok hoppas ni får diagnos snart så elina får rätt hjälp:) tur alla baen är underbara precis som dom är. vad gör ni annars i kylan?

2011-02-14 @ 19:50:02
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Sofi

Skickar en stor kram till både dig och Elina, hoppas verkligen att det vänder för henne så att hon blir piggare!

Och att du kan koppla av lite, nu vet jag ju inte vad det handlar om men!!!!

2011-02-14 @ 20:21:45
URL: http://hugosvarld.blogg.se/
Skrivit av: britta bloggar

Hoppas hon kryar på sig!

2011-02-14 @ 21:52:07
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Skrivit av: Anna

Hoppas hon snart blir frisk <3

2011-02-14 @ 22:39:46









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu