Behålla lugnet

Ursh vad jag fryser. Hej feber?
Elina har inte riktigt varit lika matglad som vanligt idag. Och ikväll åt hon bara några ynka skedar gröt. Försöker behålla lugnet, hon har inte ätit dåligt. Bara mindre än hon brukar. Men när det varit som det varit så kommer oron fort tillbaka.
Sålde nyss iväg Emmaljungan. Eller ja, jag sålde den förra veckan, men dom kom och hämtade den nu. Skönt den är ju stort som ett as och tar upp så mycket plats.
Sonen var speedad ikväll. Vi klädde ut oss och lekte doktor. Han är så söt alltså. Skämtsam och ska alltid klä ut sig och busa. Men han var lite väl speedad och sover fortfarande inte. Tog ett tag innan jag fick i säng honom, och han ligger och pratar på i sin säng som vanligt.
Nu är det lite tystare där inne iaf. Jag ska ta och slänga på mig en filt, lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv.


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu