BF

Är helt utbränd nu alltså. Barnens far har varit magsjuk så, han har inte kunnat ha Wilhelm. Och Elina har ju som sagt varit sjuk. Så det har tagit/tar på krafterna. Sen är det ju sjukt tungt när hon inte äter, blir mer jobb och tid till det. Så ja, jag är lite utbränd nu. Men till helgen är jag helt barnfri!!!
Wilhelm är då hos sin far och Elina åker med mormor och morfar upp till Åsele. På lördag vankas det poker turnering här. Vi blir 16 pers! Kommer att bli sjukt roligt, och vinsten skulle inte sitta helt fel ;) Den är paxad!
Sitter och funderar på om man skulle hitta på nått på fredag, men jag vet inte. Skulle vara skönt att inte göra nått. Blir iaf storstädning med hög musik på dagen.
Söndag funderar jag på loppis, men det beror ju lite på i vilket skick man är i ;)
Nåväl.. Nu ska jag ta och lägga mig ner i soffan. Är super trött. Men tänkte se lite tv först och låta hjärnan vila en stund.


Kommentarer
Skrivit av: malin

jag hör ju att du lurat med min gubbe i spelträsket också:) hoppas ni får kul och att du hinner vila upp dig också. tyvärr tror jag per tänkt kamma hem storvinsten:)

2011-02-23 @ 10:09:54
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Sofi

Jag är inte så haj på det där med att lägga upp filmer på bloggen, för jag och youtube är inte överens :)

Filmade honom en snutt i dag när han går med en lära gå bil :) Han är så duktig



Skönt att vara helt barnfri! Hugo är hos sin far i helgen också så jag hoppas på att få lite sömn, nu när Leo äntligen börjat sova bättre på nätterna, men bara därför så kommer han att vara vaken!



Lycka till med pokern ska hålla mina tummar!

2011-02-23 @ 10:27:31
URL: http://hugosvarld.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu