Bilen såld

Full fart med båda barnen hemma i veckan. Har iaf varit lugnt med Elina. Peppar peppar... Det sprutar ut tänder i ungens mun! Snart har hon 5 st! Och börjar bli farlig. I helgen hade hon väckt sin käre morfar genom att ta tag i hans öra, dra sig upp och bita honom i örat (!) Säkert normalt betende... Jag skrattade iaf högt och länge åt det hela.
Va ju med Wilhelm till tandläkaren förra veckan (tror jag) och hon tyckte det var dags att sluta med nappen. Jag har ju pratat länge om det med Wilhelm. Men idag när jag såg hans bett, så bestämde jag mig. Imorgon åker vi till Barnens Hus och ger bort hans nappar till trollet! Så det så.
Wilhelm fick dock lite panik ikväll när jag sa det, han trodde att jag menade nu med en gång. Men jag försökte förklara att han fick ha kvar den tills imorgon. Han spraaaang till sin napp och satte sig i soffan och tjurade. Blir spännande att se hur det här kommer att gå! Och har jag verkligen orken till att göra detta nu?! Vi får se!
Sålde bilen igår. Alltså inte min nya, utan en gammal som jag och Sami köpte när vi flyttade ut till huset. Folk ringde som galna under dom 18 timmar den låg ute på blocket! Skönt att få bort den. Hade den översnöad på gästparkeringen här, och lyckades samla på mig 5 böter. Så det blir väl det första att betala av!
Nä det jag ville komma fram till om bilen va att jag nu tänkte slänga ner mig i soffan, se avsnitt fyra av Solsidan (LOVE IT) och gotta i mig Ben & Jerrys. Fira lite lixom!


Kommentarer
Skrivit av: Johanna

skönt och få den såld :)



Hur har det gått med huset?

2011-02-02 @ 20:48:39
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivit av: Anonym

Skönt att du blev av med den så fort!:)

2011-02-02 @ 23:08:01
URL: http://mianordin.blogg.se/
Skrivit av: Sofi

HAHA:) Så kan det gå ibland :)

Håller tummarna då på fredag när den nya vikten ska tas!

Vi kikade in huset på hemnet och tyckte att det såg fint ut, men inte alls rätt läge för oss :P



Härligt att hör av dig igen :)



Stor kram

2011-02-03 @ 08:25:37
URL: http://hugosvarld.blogg.se/
Skrivit av: En pojkmammas vardag ♥

Varför får vissa se solsidan före? Lite avis är jag alls, hihi!



Och vilken liten bustjej. Här hemma finns en liten kille som bits hårt med sina två tänder nere, så jag kan tänka mig att hon är farlig nu ;)



Kram!

2011-02-03 @ 08:58:48
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: johanna

lämnade ni bort tutten? jag gruvar mej som tusan inför de där, Evina kan gråta efter tutten i en evighet, och på morgonen är de jätte svårt att få hon att lämna bort den.. skulle hon välja skulle hon ha den i munnen för jämnan..

2011-02-04 @ 19:35:19









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu