Goda nyheter

Jag och Wilhelm har haft lite kvalitetstid nu i eftermiddag. Skidåkning, pulka prommit och knattedisco. Sen lagade vi mat tillsammans. Riktigt mysigt!
Jag har blivit förkyld. Inte alls roligt. Men jag har ändå klarat mig bra i vinter. Endast en förkylning. Eller ja, två nu. Men det är okej måste jag säga. Annars tycker jag man är förkyld mest hela vintern.
Läkarbesök idag och Elina hade gått upp!!! YEEEES! :) Fick även andra bra nyheter. Hon kommer inte behöva börja hos dagmamma då dagarna är slut. Tidigast till hösten blir det. Läkaren skulle skriva ett intyg. Nu hoppas jag bara att det inte kommer att påverka vårdbidraget. Tydligen får man inte gå på tillfällig föräldrapenning och få vårdbidrag samtidigt... Skumt.
Nä dags för kväll för mina barn. Åter till arbete!


Kommentarer
Skrivit av: En pojkmammas vardag ♥

Så skönt att lilltjejen ökat i vikt! och jag kam förstå att det är en lättnad att du ska få vara hemma med henne fram till hösten :)

Kram

2011-02-08 @ 19:32:22
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: carro

Vilken bra dag! Du får ta och åka lite pulka för mig med för här har snön försvunnit nu!



Å vad bra att hon gått upp i vikt, HEJJA ELINA! :)



Puss

2011-02-08 @ 19:46:51
URL: http://caroliinebengtsson.blogg.se/
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Härligt att lillan gått upp i vikt :)

2011-02-08 @ 21:48:30
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Anna

Skönt att hon ökat i vikt!

Alltid roligt att få läsa här om positiva besked ni får :)



Krya på dig!

Kram!

2011-02-08 @ 21:56:41









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu