Stolt mamma

Nu har Wilhelm varit utan nappen i två dagar, och det går över förväntan!
Första natten var en kamp. Tog två och en halv timme innan han somnade! Sen väckte han upp både mig och Elina och tjatade om den på natten.  Men igår somnade han rätt så fort och han frågade bara efter den en gång!
Är verkligen stolt över honom! Och igår for vi på Barnens Hus och han fick välja något istället för napparna. Han fick välja precis vad han vill och jag kom billigt undan. Slutade med att han valde tre stycken Troll! En mamma och två bebisar. Sötnosen.
Elina gick det inte lika bra för. Hon hade tappat 200 g dom här 8 dagarna utan sonden. Nya tag nu med vanlig gröt (super skönt) och lite olja och grädde istället. Ny vikt på tisdag så jag håller tummarna hårt tills dess!
Har beställt en ny vagn till Elina. En enklare sittvagn. Emmaljungan blev nyss såld. Så nu ska jag lägga ut syskonvagnen också. Här säljs det för fullt! Stor rensning pågår. Drunknar i barnsaker ju...
Nä nu ska jag fixa ordning syskonvagnen!


Kommentarer
Skrivit av: Johanna

skönt och sälja av lite efterhand :)



Ja då håller vi tummarna för det! Så du slipper de bekymret! :)

2011-02-05 @ 12:19:51
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu