Vattkoppor

God kväll! Vad roligt att det är så många som vill läsa i den skyddade bloggen! Har inte svarat på era kommentarer om det än. Skickar ett mail till er när jag fixat lösenordet :) Förhoppningsvis hinner jag med det ikväll.
Det går fortfarande vattkoppor på Wilhelms dagis och avdelning. Verkade ha försvunnit men idag kom en prickig liten kompis tillbaka efter en tids sjukdom. Så ja, jag hoppas Wilhelm har det i kroppen nu. Är dessutom hans bästis på dagis som hade det. Och dom leker ju jämt.
Jag hoppas att jag får tag på Elinas läkare imorgon. Behöver journal papper som ska kompletera vårdbidrags ansökan. Och så undrar jag varför Elina fortfarande inte blivit piggare! Hon ska bara ha två doser pencillin imorgon sen är kuren klar. Och hon har ju sonden, så hon får i sig näring och vätska.... Konstigt...
Nåväl nu ska jag ta och sy lite haklappar!


Kommentarer
Skrivit av: malin

ok ja det kan ju ta tid inom vården, man måste ligga på själv också och det är ju inte så lätt om man är sjuk...

vi vill också ha vattkoppor, lika bra o göra bort det:)

mitobarn är det att hon har nedsatt immunförsvar?

2011-02-17 @ 12:08:31
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Mia

Åhåå va du är duktig, sy haklappar!:)

2011-02-17 @ 14:35:11
URL: http://mianordin.blogg.se/
Skrivit av: Linda

Skulle gärna låtit Leon ha vattkoppor också, om man inte har det man gör redan.. Får försöka vänta tills Julia är lite större..Om han inte blir smittad på dagis eller annat håll..

Men man gör ju gärna bort det när dom är små!



Tack för gratulationen på namnsdagen!

2011-02-17 @ 16:26:15
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu