Spännande projekt

Farfar kom nyss förbi och hämtade Wilhelm. Elina ligger och sover. Så jag ska passa på att städa och rensa lite här hemma. Ska försöka flytta ut en byrå från barnens rum till hallen här uppe. Blir ett spännande projekt...
Tog tummen ur och tömde kameran också. "Bara" 384 bilder... Innan jul tömdes den sist. Illa. Ska försöka spara ihop lite pengar så jag kan köpa lite grejer till kameran hade jag tänkt. Innan sommaren hoppas jag. För då jäklar ska det fotas! :P
Nä, nu ropar tvättmaskinen på mig och säger att den är fääääärdig. Så nu vet ni vad vi har för oss!


Kommentarer
Skrivit av: malin

ja hon kände sig nog stolt, o per är ju från elitskitsläkte så hon borde nog ha talang:) inte från min sida dock haha.

ok vad jobbigt att inte veta. är hon "bara" sjuk kroppsligt om du inte tar illa upp om jag frågar?

2011-01-22 @ 19:39:31
URL: http://nyasmalin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu