Obehagligt med gräs

Då var resan till Göteborg bokad och klar. Jag hade turen som fick med mig mamma. Dessutom hade vi så tur att vi kommer att få flyga ner istället för att åka tåg! Phju. Hade nog inte varit allt för skoj att måsta sitta på ett tåg med en busig liten ettåring.
Jag är jätte stor och stark. För idag fick jag bilen på min fot och den blev inte platt! Visst, det gjorde lite ont. Men jag överlever :P
Elina tycker tydligen att gräs är obehagligt. Vi har haft 31 grader i skuggan idag här i Umeå. Så hon va ute i blöja idag. Och vi försökte verkligen att få henne att sitta eller gå i gräset, men det gick verkligen inte. Ni ska få se det själv på film sen! :P


Kommentarer
Skrivit av: Tess

Åh va skönt att ni får flyga och att din mamma får följa med.Man behöver få ha någon med sig i en sån situation! kram

2011-06-20 @ 16:18:29
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu