Irri

Jag blir irri på mina barn. Båda två somnade med tomma små magar... Och med tanke på hur mina barn äter (eller rättare sagt inte äter) så känns det fruktansvärt. Men ja, man kan inte tvinga barn att äta. Om dom inte har sond så klart...
Vi hade en jätte mysig eftermiddag. Va ute i plusgraderna och sen bakade vi och busade alla tre! Men efter ett tag slog det om för dom. Ena ungen bara gnällde och va missnöjd och den andra ungen skrek hysteriskt. Så jag känner mig rätt mör nu vill jag lova.
Halva diskberget är iaf borta nu och jag tycker att jag förtjänar lite slapp i soffan och glass frossa! Mitt nyttigare liv får börja om imorgon. Haha...
Åh, kom på att jag måste tömma kameran! Har ju några bilder från pokerkvällen, de ni! :)


Kommentarer
Skrivit av: malin

hehe ok men tål man inte att förlora kan man ju stanna hemma:P

ja kanske men man kanske kan hitta en medelväg:)

åh detta matproblem, hur går det för elina nu?

2011-03-02 @ 21:33:14
URL: http://nyasmalin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu