3 år

Wilhelms födelsedag! Och han har haft en toppendag! :) Han har fått en massa fina presenter och är verkligen supernöjd.
Nu har han nyss åkt till sin pappa. Eller ja, för nån timme sen. Själv har jag försökt få Elina att sova. Hon är snorig och inte alls med på dom noterna. Så nu ska jag ta tag i kaoset som blivit här hemma efter en massa fika och presentöppning.
Sen tänker jag lägga mig i soffan och hoppas på en lugn kväll (att Elina inte ska vakna) och se på mina serier. Har massor av avsnitt att ta igen :)
Obs. Jag mår illa nu efter allt fika! Men gott var det!


Kommentarer
Skrivit av: Sofi

Stort grattis till Wilhelm från oss!!

Håller tummarna att Elina sover bra!

2011-05-04 @ 20:44:31
URL: http://hugosvarld.blogg.se/
Skrivit av: Anna

Grattis till din storkille! Roligt att han hade en toppendag! :)



Ha en trevlig kväll!

2011-05-04 @ 20:57:12
Skrivit av: En pojkmammas vardag ♥

Grattis till lille W på hans 3-årsdag! Dom börjar bli så stor våra småkillar :)

Kram

2011-05-04 @ 21:22:28
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Grattis till Wille :D

2011-05-04 @ 22:10:06
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Anna

Sv: Med oss är det bara bra! Får dras med förkylningar gång på gång, men snart borde det väl ge med sig! Hoppas ni har det bra!! Kramar!

2011-05-05 @ 10:35:52
Skrivit av: Johanna

Grattis till storkillen :)

2011-05-05 @ 20:05:16









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu