Vill inte åka själv

Solen skiner men det blåser som tusan ute! Fy alltså. Då ser jag hellre att det regnar faktiskt...
Hoppas på fint väder till helgen istället.
Wilhelm är på dagis. Han har ju/är långledig. Men nu får han gå på dagis på onsdagar. Han är supernöjd att vara tillbaka. Och kompisarna blir jätte glad när dom ser att han kommer. Roligt.
Jag har betalat lite räkningar. Och sitter och försöker göra nån nytta.
Tiden till Göteborg har vi fått. Så nu väntar jag på att läkaren ska ringa upp mig så jag kan få intyg (hoppas jag) på att vi ska få flyga ner istället för att åka tåg. Så vill jag gärna ha med mig mamma också. Känns inte roligt om man måste åka ner dit helt själv.
Nä, nu ska jag fortsätta med mitt innan det är dags att hämta hem Wilhelm.


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu