En sån dag

Hjälp vilken eftermiddag och kväll... Det har varit full rulle här hemma. Elina sov i nästan 4 timmar så det blev lite stressigt då vi skulle hämta Wilhelm på dagis. Sen hade vi besök fram till middagen.
Sen har Wilhelm sprungit runt och fotat. Eller filmar som han säger ;) Och sen fick barnen för sig att möblera om här hemma. Så ja... Lite kaos var det allt. Men glada barn, det hade jag iaf. Och det är ju huvudsaken.
Nu har Elina nyss lagt sig. Hon va trött hela kvällen. En sån dag som hon kan ha... Wilhelm sitter brevid mig i soffan och kollar på Bompa och ställer tusen miljoner frågor. Som vanligt. Min nyfikna lilla strut! :)
Nu ska jag mysa med Wilhelm tills han ska i säng. Sen ska jag fortsätta måla byrån jag va och hämtade förra helgen. Fjärde och förhoppningsvis sista varvet. Ett glas vin tänker jag minsann också unna mig ikväll!


Kommentarer
Skrivit av: linn

de såg faktistk ganska roligt ut =) de är tråkigt att melissa nästan är för liten för sånt ;P men wilhelm måste ju vaara i den perfekta åldern för sånt nästan :)

2011-11-11 @ 20:23:11
URL: http://linnrooos.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu