Hur tänkte jag egentligen?

Hur tänkte jag egentligen? Skulle ju vara knepigt att ha med båda barnen på Skapande Lördag, för det börjar tolv och då sover ju Elina.
Så morfar fick ställa upp att ha Elina sovande hos dom idag. Så jag och Wilhelm var iväg själva. Skönt att få lite egentid bara vi två.
Han va lite blyg när vi kom dit och ville inte göra nått av allt som fanns att göra där... Men det tog inte lång stund förän han va i full gång. Han fick måla, klä ut sig, leka i sagolandet och så plankade jag in honom på dockteater. Var tydligen från 4 år. Men vem bryr sig, egentligen? Riktigt mysigt hade vi det. Avslutade med lite fika också.
Sen for vi och hämtade Elina som tydligen hade sovit hela tiden. Och på vägen hem somnade Wilhelm i bilen. Så han ligger i soffan och sover nu. Tänkte låta honom sova 30 minuter iaf. Kanske lite längre, han kan ju vara vaken ikväll. Då är det okej. Annars går det inte mer än 30 minuter för då blir hela kvällen konstig för honom och han somnar på tok för sent.
Nu ska jag passa på att dricka en kopp kaffe i lugn och ro och sen mysa lite med Elina innan vi väcker upp Wilhelm.
Ikväll blir det lördagsmys. Barnen va alldeles för trötta för fredagsmys, så vi tar det ikväll istället! :)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu