Provtagning

Hinner inte med att blogga alltid... Wilhelm är hos sin far. Jag saknar honom så det gör ont alltså! Speciellt då man lägger sig på kvällarna och inser att man bara har ett barn att kika på det sista man gör... Igår var jag och Lillan med moster Sussie och Sunne. Vi svullade i oss pizza (som Elina älskar) och sen gick vi på Konsum och köpte lite mums mums och snarr. En trevlig eftermiddag. Idag var jag och Elina på barnmottagningen och tog lite prover. Eller lite och lite. Blev väl en 8-10 rör samt två urinprov som jag fick kämpa för imorse. Men nu är det gjort. Skönt att hinna fixa det innan jag börjar jobba så man slipper va borta. Spännande att se vad dom visar. Ett av proverna va samma som dom tog på akuten sist. Så man undrar ju lite varför det skulle tas om. Elinas neurolog slutar dessutom om två veckor. Känns inte alls bra då jag gillar henne jätte mycket. En läkare som vågar säga vad hon tycker och tänker och är enormt kompetent! Såna läkare finns det inte direkt gott om tyvärr. Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe och fundera på vad jag och lillan ska hitta på i eftermiddag/kväll. Blir så tråkigt att bara vara hemma. Frågan är ju bara vad man kan hitta på med en 1,5 åring en fredagkväll?

Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Köp fingerfärg och låt henne gå lös :) Trevlig helg!

2011-11-04 @ 11:13:32
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu