Punka

Måste säga själv att jag blivit bättre på att lägga upp bilder! Nu vill jag bara ha lite mer kommentarer också ;)
Snickerskakorna är klar och blev super goda. Som vanligt. Hoppas mina kollegor också tycker det. Annars får man ju skämmas...
Jag har även hunnit måla lite på byrån. Snart är det äntligen färdigt! Ska bli skönt! Det är väl inte så himla jobbigt att måla, men jag är så sjukt noga att det är pinsamt. Så det tar sin tid...
Nu tickar klockan och det är dags att sova. Måste komma ihåg att kolla in mitt däck imorgonbitti också. Verkar som att jag fått punka! :( Var ju inte längesen man bytte till vinterdäck och då fyllde vi ju upp med luft. Och nu var det nästan helt tomt. Så imorse fyllde jag upp igen och vid luch gick jag och kollade och då såg det ut att vara mindre.. Usch, hoppas jag har fel. Nä nu blir det sängen! Sov gott!


Kommentarer
Skrivit av: Ilda - Mamma till Amilia

Jag köpte min begagnad utav min vän men fick med objektivet. Jag har en Canon eos 1000D Du da?



Jaha du fotar med objektivet som kom med kameran? Dom är inte så jätte bra men objektiv är heller inte så billigt :/



Jag har inte köpt något till kameran får göra det succesivt :)

2011-11-16 @ 23:19:08
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Skrivit av: linn

åh hoppas du inte har punka utan att det bara är nå annat!'

jo jag vet, men dom pengarna kommer måsta gå till nå annat,

eller att man tar ut mindre föräldradagar kanske :)



2011-11-17 @ 09:04:14
URL: http://linnrooos.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu