Syskonbild

Wilhelm har fortfarande inte somnat. Trots att han har varit trött sen länge tillbaka.... Han har ju sina små fix idéer. Det ska drickas, kissas, han ska ha snutte, smurf, hund och räv... Osv.. En ganska lång lista.
Men nu ligger han iaf i sängen och lär nog somna snart.
Själv har jag inte mycket ork kvar faktiskt. Det va lite kaos här hemma fram till middagen. Sen lekte barnen och hade jätte roligt tillsamman! Sen har det ätits lördagsgodis, badats osv...
Så ja, jag är lagom trött nu. Med ett glas rött i handen lär det bli en datorkväll skulle jag tro. Lite poker är jag sugen på. Bästa speltiden på Unibet, lördagar. Många fulla puckon ;) haha!
Bild från igår. Inte ofta man lyckas med en sån bra syskonbild. Jag nästan grät av lycka!




Kommentarer
Skrivit av: hej! det lät ju faktiskt ganska kul :) ja de skulle vi kunna göra! roligt att melissa få träffa jämngammla barn :) du få säga till nått framöver!

2011-11-12 @ 20:47:04
URL: http://linnrooos.blogg.se/
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Jamen precis, vore ju skönt att få det bortgjort nu medans jag själv styr över mina jobbtider.. Men men, det kommer väl när det som minst passar ;)

2011-11-12 @ 21:36:47
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu