Tjejkväll

Jag har varit lite duktig idag. Först bjussa på snickers på jobbet. Ganska så uppskattat tror jag :)
Sen hämta Lillan som ätit på dagis idag!!! Sen möte. Sen dammstugat och torkat golven. Dom syntes knappt. Så skitiga var dom!
Har även tvättat en maskin. Och packat Lillans väska. Hon åker ju bort över helgen och jag blir helt barnfri! :)
Imorgon ska jag bli fin i håret. Kan dock inte bestämma mig för vilken färg det ska få bli... Hatar att ta beslut! Så blir det tjejkväll med Evelina, Kristoffer och Jonas. Får se vad vi hittar på för nå skoj.
Nu ska jag hoppas in i duschen. Håller på att frysa ihjäl. Bostaden är så fruktansvärt snål med värmen. Inatt sov jag med två täcken!


Kommentarer
Skrivit av: Ilda - En Fotogalen Mamma!

Ja dom kostar ju en del men det är dom värda ^^

Ska själv börja spara ihop till utrustning, lär ju kosta väldigt mycket. Men köper man lite och lite i taget så har man en liten studio hemma efteråt hehe :)

2011-11-17 @ 20:37:32
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Skrivit av: Sofi

Hoppas att du blir nöjd med håret! Jag skulle också behöva göra något åt mitt hår. Hoppas på att få ett bidrag till det när jag fyller år :)



Ha så trevligt ikväll!

2011-11-18 @ 12:19:34
URL: http://liteurmittliv.blogspot.com/
Skrivit av: Angelica fyrbarnsmamman

jasså får ni äta jordnötter på erat dagis? Det brukar ju vara super tabu med tanke på alla allergiker som går på dagis.



Men förstår att det var uppskattat av personalen :)

2011-12-01 @ 17:58:16
URL: http://tvattlapp.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu