Besikning

Jag fick mej en barnfri helg nu visst :) Det firades med ännu ett långt och härligt bad. Har varit äckligt ute idag. 6 grader, blåsigt och regnigt. Så det var mysigt att ligga i badet och känna lugnet.
Nu sitter jag och försöker peppa mig själv att åka och handla. Eller ja, köpa mjölk. Vore illa om jag inte fick nå mjölk i morgonkaffet imorgon.
Imorgon ska bilen besiktas. Jag är lite nervös faktiskt. Inte för om den går igenom, för det borde inte vara några problem. Men jag har bara varit med två gånger tidigare och har inte riktigt koll på allt känner jag. haha...
Sen ville Natalie ha med mig på fest imorgonkväll. Va säkert hundra år sen vi sågs så varför inte? Lite alkohol mot förkylning är ju bara bra har jag hört! :)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu