Fina frillan

Fredagsmyset är slut och barnen ligger och sover. Jag ska se Greys och äta snickerskaka som jag bakade idag. MUMSFILIBABBA!

Blir en tidig kväll för mig ikväll. Imorgon väntas Leos lekland. Wilhelm har pratat om det hela dagen. Han ska visa Elina och leka med henne. Sen får hon leka själv när han ska gå och fika. Sötnosen. Frågade om inte Elina fick fika med honom. Men han sa att han hade lekt med henne en stund och då fick han fika. Då måste hon leka själv.
Idag fick jag göra frilla på Elina! Det är inte alltid hon går med på det. Så mamman var nöjd :)
Notis till mig själv: Ge inte Elina äpple. Ungen gillar det uppenbarligen inte och du får bara plocka upp små äppelbitar från golvet efteråt.


Kommentarer
Skrivit av: linn

men ja ha typ inget att blogga om! händer så lite här hemma känns det som, sen är jag en virrigpanna så kan aldrig skriva nå sammanhängande känns de som :) men kanske , ska fundera på de ;)

sen om du inte har sett gossipgirl så se de!

2011-10-21 @ 20:36:12
URL: http://linnrooos.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu