Inskolningsrekord

Jag tror vi slår rekord i längsta inskolningen! Jag vill jobba juuu! Är så himla less på att vara hemma.
Idag står bakning och matlagning på schemat. Jag känner mig piggare idag men vi blir nog hemma imorgon också. Man vill ju inte gärna gå till dagmamman och smitta ner henne och dom andra barnen. Känns surt. Nu skulle man verkligen ha varit två föräldrar så den andre hade kunnat skönt inskolningen...
Helgen blev visst barnfri för mig. Så jag ska passa på att njuta hela helgen. Städa lite, vara vaken länge och bäst av allt sovmorgon!!!!
Tror det är barnloppis på Nolia på lördag också. Så dit kanske man skulle försöka ta sig. Älskar loppisar. Även om jag inte varit på så många. Man vill inte direkt släpa med sig ungarna dit. Brukar va smockat med folk. Man får armbåga sig igenom lokalen.
Nä nu ska jag ta mig en muffins som jag nyss bakat. Måste prova så dom är ätliga innan mamma kommer hit :)


Kommentarer
Skrivit av: Therese

Om du ska på barnloppis får du ringa mig för då vill jag med :)

2011-10-06 @ 14:36:22
URL: http://frokenthea.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu