Lie To Me

Vi har haft en mysig helg med mycket bus och mys! Jag har blivit mycket bättre på att komma ihåg att fota. Så nu ska jag bara bli bättre på att lägga upp dom också :P
I veckan händer ingenting speciellt. Jag och Elina är ju "lediga" för förhoppningsvis sista veckan. Sen är det inskolning som gäller. Gud vad jag längtar.
Så jag och mina barn ska väl bara mysa hela veckan. Funderar dock på att åka på Leos eller nått med dom nån dag. Elina har ju inte fått chansen tidigare pga det värdelösa immunförsvaret. Men eftersom hon klarar av infektionerna så bra nu så är det fritt fram :) Och kanske mormor har en dag som hon får vara pigg så att hon kanske kan följa med :)
Nä nu ska jag ta och lägga in bilderna på datorn och sen lägga mig i soffan och se min serie som jag håller på att nöta av nu "Lie To Me" inte den bästa serien jag sett i mitt liv, men helt okej. Och så fanns det tre säsonger. Sånt gillar vi.


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu