Stressiga morgon

Idag är det fredag. Och för en gångs skull så känns det skönt att vi går mot helgen. Man är inte van vid den här stressen. Först lämna Wilhelm på hans dagis halv åtta och sen iväg på inskolning. Phju. Och Wilhelm tycker också att det är mycket nu. Han sätter sig gärna på tvären med alla morgonmoment. Så ja, det blir lite(?) stressigt. Hur som helst så kan jag inte klaga på inskolningen. Det går verkligen superbra! Idag lämnade jag henne till frukost och ska hämta hem henne kvart över ett (om hon vaknat då). Känns konstigt att vara barnlös här hemma. Men otroligt skönt. Jag ska passa på att städa lite här hemma och åka till återvinningen med en massa skräp. Sen blir det lunch hos mor och far.

Kommentarer
Skrivit av: Angelica fyrbarnsmamman

vad skoj att inskolningen går bra för er. Det är ju guldvärt då den biten fungerar. Stress med morgonrutinerna har nog alla småbarnsföräldrar. Ibland vill man bara slita loss allt hår av frustration men på ngt vis så växer barnen bort det där då de blir äldre :D



vad var det dom misstänkte tidigare? Jag tycker det mest har varit en massa olika teorier :)

2011-10-28 @ 13:09:59
URL: http://tvattlapp.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu