Tack Danmark

Lillan leker och jag sitter och snorar. Har dragit på mig en förkylning :( Men jag ska nog inte klaga för det är inte ofta jag är sjuk nu för tiden. Det är som att kroppen känner på sig att man inte kan vara sjuk.
Wilhelm har åkt till pappa för pappa-vecka. Jag saknar honom redan. Men ska ta tillvara på tiden med bara Elina hemma. Städa, rensa och sånt.
Idag kom det ett paket med posten. Till dörren till och med. Och jag har ingen aning om vem som skickat det. Det kommer iaf från Danmark. En rolig leksak från Fischer Price. Ja, det är väl bara att tacka och ta emot.
Undrar om det är från Föräldrapanelen jag var med i på Minbebis.se.... Men panelen är inte kvar längre och har inte varit det på länge. Så det känns lite konstigt ändå...
Nåväl nu ska lillan få hoppa ner i badet. Det behövs verkligen. Varför måste ungen alltid kleta mat i håret??
Sen måste jag bjuda på en bild också. Jag är dålig på det där med bilder nu för tiden inser jag...
En nybadad Elina som flinar upp sig för kameran!



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu