Borde vara på jobbet

Vid det här laget borde jag vara på jobbet. Istället är jag hemma med min lilla. Pratade med barnmottagningen i fredag och dom sa att jag skulle stanna hemma med henne tills jag fått prata med hennes läkare. Hon vill nämligen inte äta hos dagmamman. Så sista veckan tappade hon nästan ett halvt kilo!
Så nu vet jag inte alls vad som kommer att hända. Hoppas verkligen att jag kommer att få jobba iaf. Jag VILL VILL VILL!
Nu springer lillam runt och busar. Och jag väntar bara på att läkaren ska ringa. Har till och med ringt dit på morgonen och sagt att det är väldigt viktigt att hon ringer mig så fort som möjligt. Så sköterskan skulle leta reda på henne och säga till personligen. Mycket bra. Man måste ju ligga på och tjata om det faktiskt ska hända något.
Nä nu ska jag busa med lillan och koka lite kaffe!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu