Kaka

Det gick bra idag på sjukhuset. Hade gått upp 30 g. Men då det vart en ny hundragramsgräns som passarades så tyckte jag att det såg mycket ut... Haha...
Alla provsvar hade dock inte kommit än. Vi vet bara att det inte är några bakterier i magen på henne nu. Resten får vi vänta på. Och planen är nu ultraljudet på hennes knöl. Sen träffa en magdoktor.
Läkaren tyckte också att det var viktigt att jag åker in med henne om hon blir mer trött än vanligt. Då neurologen som vi träffade i Göteborg ville ha ett prov för att kolla nån ovanlig ämnesomsättningssjukdom. Då dom poverna kan se helt normala ut då man mår bra. Så det ska vi komma ihåg att göra.
Efter sjukhusbesöket var vi bortbjudna på lunch och efter det besök hos dagmamman. Idag var vi ute i en lekpark och det fungerade jätte bra. Så imorgon ska jag testa att gå iväg en stund. Bara till köket men ändå :P Och så skulle hon få äta lunch där. Blir spännande!
Nu ska jag ta och göra färdigt morotskakan och sen gå och lägga mig. Är trött i både knopp och kropp.


Kommentarer
Skrivit av: kärlek och trots

Vad är det som hänt din dotter? Har läst på facebook att hon inte mår bra men har aldrig förstått vad det är som är fel. kram

2011-09-09 @ 06:21:55
URL: http://lillavild.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu