Teater

Helg igen. Och inte ett ord från Elinas läkare. Som tur är så har vi en tid hos henne på måndag. Som planerades in för flera veckor sen...
Jag blir galen av att gå hemma nu. Nu vill jag verkligen jobba. Jag behöver det!
Idag har vi inte gjort så mycket. Elina fick följa med dagmamman en sväng på teater på morgonen. Jag passade på att träna då. Har tränat varje dag sen jag började, förutom igår. Då va det fullt upp med annat.
Nu ligger hon och sover. Jag har ätit och sitter med ett glas vitt och ska se idol snart.
Sofi: Kommer inte in på din blogg så skicka gärna uppgifterna i en kommentar så låter jag bli att publicera den! :)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu