Vattkoppor

Wilhelm har fått kliande utslag över kroppen. Är lite lur på om det är vattkoppor. Fast ja, jag vet inte.... Får väl vänta att se. Men imorgon blir det ut på jakt efter kortison. Han kliar sig själv sönder och samman.
Jag och Elina va på stan idag. Mötte upp Therese. Vi käkade lunch och hann även med nån affär eller två. Alltid lika trevligt då vi ses. Men det går alldeles för länge mellan gångerna.
Elina sover redan och jag och Wilhelm har lite fredagsmys. Men han är rätt så slut på. Så snart är det sängen som gäller.
Och det blir en tidig kväll för mig. Känner mig helt slut på!


Kommentarer
Skrivit av: Tess

Vi måste absolut ses snart igen. vi kan ju alltid ta en playdate hos någon av oss i värsta fall!Man uthärdar inte så mycket mer än så om man måste ha båda barnen med sig=) kram vännen

2011-09-02 @ 20:58:11
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu