Utmanad

Utmanad av Linda.

 

– Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog.
– Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.
– Create 11 new questions for the people you tag to answer.
– Go to their page and tell them they’ve been tagged!
– Do not tag back to the person who has already tagged you.

 

 

Frågorna lyder

 

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Nä. Man kan väl bli intresserad av någon, men kär, nä.


2. Ta kort eller vara med på kortet? Varför?

Ta kort. Hatar själv att vara med på kort. Och hamnar sällan på kort. Men jag älskar att fota. Även om jag inte hinner med det så mycket tyvärr.


3. Vad ville du arbeta med när du var liten?

Haha! Jag ville sitta i kassan på Konsum. Det vill jag nog fortfarande.


4.Tror du på ödet?

Nej det gör jag inte. Jag tror att man skapar sin egna framtid.


5. Vad gör dig arg?

Oj, det finns mycket som gör mig arg. Men om jag bara får nämna en sak så säger jag nog orättvisa.


6. Vad spenderar du helst dina pengar på?

Kläder!! Både till mig och barnen.


7. Hur tror du dina vänner skulle beskriva dig?

Skämtsam, impulsiv och ganska tokig!


8. Om du fick välja något att göra/uppleva, vad som helst, vad skulle det vara och varför?

Jag skulle vilja resa. Har inte rest så mycket. Har inte haft nått intresse för det tidigare, men nu börjar jag bli sugen på det.


9. Vill du studera till något och vad i så fall?

Inte i dagsläget. Men har varit inne på att studera till abulanssjukvårdare.


10. Vilken är din största brist?

Att jag har svårt att slappna av. Vill göra någonting hela tiden och har svårt att sitta still.


11. Hur ser ditt liv ut om 5 år?

Oj. Ingen aning faktiskt... 

 

Jag utmanar

 

Janna

Linn

Sofi

Julia

 

 

Mina frågor:

1. Skulle du vilja gifta dig? I så fall hur?

2. Har du gjort något val i livet som du ångrar? I så fall vad?

3. Om du fick ändra på något i ditt liv, något du saknar, vad skulle det vara?

4. Vad är din största önskan om du fick välja precis vad du ville?

5. Vad är du mest nöjd med över ditt liv?

6. Vad har du för drömyrke?

7. Vilka tre prylar i hemmet skulle du inte kunna leva utan?

8. Vad är den onödigaste prylen i ditt hem?

9. Nämn tre saker som du är bra på.

10. Berätta vad du gör en vanlig måndagskväll.

11. Om du fick ha en förmåga (bli osynlig, kunna flyga osv) vad skulle du välja?




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu