Klassåterträff

Sitter och planerar inför en resa till Halmstad. Klassåterträff. Känns sjukt roligt! Vad hände med alla som man gick i skolan med för 10 år sedan? Det är spännande. 
 
Sen ska det blir roligt att få umgås med bästa Carro! Min tvilling! Och försöka hinna träffa alla andra underbara vänner man har där nere. 
Hoppas det ordnar sig med barnvakt så man kan stanna några dagar. Men det är ju två månder kvar. Så jag hinner gulla in mig hos någon hoppas jag... 
 
Annars då? Hade strömavbrott igår. Fy vad skraj jag var! Typiskt att det ska hända då Krille är och jobbar. Men jag hade Sussie i telefonen hela tiden, så jag överlevde iaf. 
 
Sista dagen för barnen på sina förskolor i stan idag. Lite halv sorgligt, men det blir skönt att ha dom på samma ställe nu framöver. Och jag tror det kommer bli jätte bra för dom när dom börjar på Lägret här i Vännäs. Men nu är vi lediga i en vecka, sen blir det inskolning två veckor :)
 
Nu ska jag planera vidare, sen blir det nog en film eller nått. Imorgon får vi besök av barnens farmor och farfar. Sen ska vi till pappa och äta middag, ha filmkväll och sova över. Så det är fullt upp. Som vanligt :) 
 
 


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu