Härliga fredag

En härlig fredag med riktigt vår väder! Skönt att få komma ut och jobba idag. Efter jobbet for jag till Sussie och drack en kopp kaffe. Hon ville fara ut och shoppa lite, så vi for på Strömpilen och handlade lite. Riktigt mysigt. Och ja, jag kom hem med ett par skor, två leggings, trosor och ett nagellack. Nöjd är jag.
Elina hade haft lite bajskalas på dagis. Eller jag vet inte, hon hade bajjat två gånger efter varandra. Men hon kanske inte var klar första gången... Dom va lite nojiga tror jag då det går magsjuka. Dom hade endast haft sex barn där idag. Hon har då mått bra och inte bajjat en enda gång sen vi kom hem. (Återigen bajssnack)
Inatt någon gång så kommer mina två småsystrar till stan. Dom bor i Kalmar, så det är inte så ofta vi ses. Så det ska bli jätte roligt. Wilhelm längtar och tyckte att dom skulle komma NUUU. Så det ser vi fram emot.
Vi hade lite fredagsmys. Barnen mumsade i sig popcorn russin och festis. Jag  satt bredvid och njöt av en mysig stund tillsammans. Sen busade vi en stund och jag försökte fånga dom på bild, vilket inte är så lätt. Blir oftast bara två suddiga fläckar. Men nån bra tror jag jag fick till iaf.


Kommentarer
Skrivit av: Sofi

Ja åhh vad jag längtar efter våren! Solen som värmer och man kan vara ute och grilla och leka med barnen utan att frysa :)

Hoppas ni får det mysigt med dina systrar :)

2012-02-18 @ 08:04:53
URL: http://liteurmittliv.blogspot.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu