Pedodonti

Jodå, jobbade i måndags sen åkte jag och Wilhelm på den förbaskade förkylningen! Inte roligt alls...
Wilhelm åkte då till sin far imorse. Och sen åkte jag och Elina till pedodontin. Och det blev klart med att dom ska fixa till hennes tänder under sövningen den 29:e. Dom skulle även röntga för att se om dom sista 4 tänderna är på väg upp snart. När bör man ha fått alla sina tänder?
Elina är på dagis och Karln på jobb. Så jag håller på att skriva ihop vårdbidrags ansökan, så jag kan skicka iväg den. Då har man ju iaf gjort nått vettigt idag. Sen ska jag kurera mig. Åt soppa till lunch så det känns iaf lite bättre i halsen. Men man blir nog hemma imorgon också. Men sen hoppas jag på att kunna jobba på fredag.


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu