Tuff dag

Det har varit en tuff dag idag. Någon av mina barn vaknade på fel sida idag tror jag. Allt har varit fel. Så det har varit bråk och skrik som gällt här hemma.
Det var tänkt att vi skulle lämna Elina hos mina förldrar idag så skulle hon sova där medan jag och Wilhelm åkte på Barnloppisen. Men med min tur så startade inte bilen! -30 grader och motorvärmarstolpen hade gått sönder. Typiskt min tur. Men jag kunde till slut laga stolpen iaf. Men det var bara att slita ut ungarna ur bilen och gå in igen.... Så himla jobbigt när man lovat att göra något, så blir det inte så. Och ingenting kan man göra åt saken.
Efter att Elina sovit så var jag helt färdig. Så morfar fick ställa upp och hämta henne, så jag fick lägga all energi på Wilhelm. Han blir ibland helt uppspeedad och då måste man aktivera honom. Vi trotsade till och med kylan och gick ut och åkte lite pulka ett tag.
Nu har barnen nyss somnat. Jag lär nog också göra det snart. Har inte mycket kvar att ge känner jag. Så det blir lite serier tills jag somnar helt enkelt. Imorgon hoppas jag att barnen vaknar på rätt sida. Och gärna friska också. Tack!


Kommentarer
Skrivit av: linn

barnloppisen va ändå inte så bra denna gång! va lite bord och mycke samma saker :) hoppas elina kryar på sig och att du får en bättrere dag imorgon!

2012-02-04 @ 21:27:13
URL: http://linnrooos.blogg.se/
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Huga, vi har också trotsat kylan idag och varit ute en stund.. Bara för att :)

2012-02-04 @ 23:45:34
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Angelica fyrbarnsmamman

Ja det är ju svårt för de små liven att hålla värmen då det är så där riktigt super kallt. En granne sa att det var 48,7 minus just utanför bullmark igår. Vette tusan om man tror på det riktigt eller om det var så sjukt kallt.



Hoppas ni får en bra dag

2012-02-05 @ 10:45:28
URL: http://tvattlapp.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu