Välkommen Elsa

Imorse blev man faster till världens sötaste lilla Elsa! En liten skrutt på knappt 3 kg. Nu längtar jag tills man får träffa lilla sötnosen.
I övrigt fick man jobba idag. Men när jag kom och hämtade Elina så hade stackarn fått tillbaka febern. 39 grader het och inte den lyckligaste ungen i stan. Någon annan som inte var så lycklig va Wilhelm. Då vi hämtade honom så hade han ramlat och slagit näsan så det kom blod. Väldigt traumatiskt tyckte han. Han slår sig väldigt sällan, så han tycker det är lite obehagligt då han blöder.
Elina sover redan och Wilhelm tittar på Smurfarna (för femtielfte gången). Men han är ganska trött så han ska snart få skutta i säng. Jag ska göra ordning inför morgondagens möte på Barnmottagningen och sen skutta i säng jag med. Känner mig helt sliten då jag hade svårt att somna (då jag väntade ivrigt på sms om Elsa). Så klart!


Kommentarer
Skrivit av: Linda

Nämmen grattis, guu så kul!

2012-02-02 @ 19:34:14
URL: http://minabarnochjag.bloggplatsen.se
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Grattis faster!



Typiskt att Elina blivit sjuk igen.. Hoppas att det inte är någon långvarig sjuka bara! Jag håller tummarna.

2012-02-02 @ 20:31:52
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu