Om

Men hej! Man kanske ska ta upp bloggandet igen. Men jag vet inte. Faktiskt. Hur intressant är det egentligen att läsa om vårt liv?
Läste nyss igenom sista inlägget jag skrev. Allt klart inför julen. Jo den tillbringades med magsjuka barn. Wilhelm åkte på sin första magsjuka natten till julafton. Stackarn va helt förstörd. Förstod inte alls varför han kräktes. Sen trodde jag att det skulle ta knäcken på honom att Tomten inte skulle komma. Men det är tur han är stor och duktig. Han sa bara det, att om Tomten kom så skulle han kräkas på honom. Så förståndig är han. Min lille grabb!
I övrigt har jag jobbat heltid i en månad. Ja, det har ju inte blivit så mycket jobb för det. För barnen har varit sjuk mest hela tiden. Men from onsdag blir det att jobba 75% och vabba resten. Elina klarar inte av så långa dagar på förskolan. Och i och med det så hoppas jag att hon får vara lite mer frisk också.
Men om jag nu skulle börja blogga igen. Om- Så får ni hjälpa till med lite kommentarer nu och då. Vad ni skulle vilja läsa om osv. Känns ju lite ovärt att skriva en massa och så får man ingen feedback.
nu ska jag ta och gå och lägga mig. Hör hur Elina börjar hosta mer och mer inne på sitt rum. Så man vet aldrig när lilla sjuklingen vaknar.


Kommentarer
Skrivit av: Sofi

kul att höra att ni lever!!



Även om ni har varit mycket sjuka! Hoppas Elina piggar på sig lite



kram

2012-01-31 @ 08:21:40
URL: http://liteurmittliv.blogspot.com/
Skrivit av: Sofi

Jodå det går bara fint på nya jobbet, blev inkastad som lärare, så det är lite att stå i och förbereda iför varje dag, men roligt är det!



bara synd att man har haft det lite olyckligt hemma bara med allt missfallet gav, är ju inte helt hundra än :(



Hur går det själv på jobbet, det du har hunnit jobba??

2012-01-31 @ 09:26:25
URL: http://liteurmittliv.blogspot.com/
Skrivit av: Angelica fyrbarnsmamman

Vad skoj då kan man ju fortsätta och se hur det går för dig och dina små älsklingar.



Hoppas ni får en bra dag nu :)

2012-01-31 @ 10:54:37
URL: http://tvattlapp.blogspot.com
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Jobbigt att barnen är sjuka mycket.. Hoppas dom håller sig friska snart ett tag :)

2012-01-31 @ 20:15:41
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Linda

kul att du skriver lite igen. Varit inne och kollat med jämna mellanrum. Hoppats på att du skrivit något. Så nu blev jag glad :)

Hare bra så länge!

2012-01-31 @ 22:26:52
URL: http://minabarnochjag.bloggplatsen.se
Skrivit av: Anonym

Åh det vore kul om du fortsätter blogga! Kul att läsa om eran vardag, särskilt eftersom vi har jämngamla flickor :)

2012-02-01 @ 16:34:40









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu