Begravning

De stora barnen leker inne på Wilhelms rum och Elina sover. Jag ska ta och baka snart och sen tvätta. I eftermiddag kommer Ante och Julia och barnen hit. Så då måste man såklart bjuda på nått gott till kaffet :) 
 
Imorgon väntas en överraskning för mig. Jag har ingen aning om vad det är vi ska göra. Men jag ska möta min mammas bästa vän Tina på stan 9.30. Spännande! Blir skönt med en tjejdag på stan :)
 
På fredag är det begravning. Och jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig.... Bara vilka skor jag ska ha. Men nått mer antar jag att man måste ha... Får se om man hinner gå på nån affär och kika imorgon. Även Wilhelm behöver nått fint att ha på sig. Elina ska få vara med moster Sussie under begravningen. Hoppas jag. Annars vet jag inte vad jag ska göra av henne... 
 
Helgen blir sen barnfri. Sami ska ha båda barnen!! Han verkar ha planerat en massa skoj för dom. Så dom har det nog jätte bra i helgen. Själv vet jag inte vad man ska hitta på. Funderar på om man ska ha inflyttningsfest på lördag, men det är ju lite kort varsel. Får väl se vad som dyker upp helt enkelt. 
 
 


Kommentarer
Skrivit av: Anna

Jobbigt med begravningen :( Hoppas dagen kommer att gå bra ändå. Skönt med en barnfri helg för dig sen! Så du bara kan ta hand om dig själv :) Kan skicka lösenordet till bloggen på fb!

2012-07-24 @ 21:10:04
URL: http://lyckliganna.blogg.se
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Eller så sparar du inflyttningsfesten till jag är i Vännäs nästa gång ;) Vet dock inte när det blir men, haha.

Sv: Dom bor i Bygedå nånstans.. Bortanför Näs eller vad det heter. Lååååångt in i skogen var det i alla fall :)

Svar: Okej, ja det var en bit bort :P
Haha ja, frågan är ju bara om man är barnfri just då ;) Men du får gärna komma hit ändå då du kommer till Vännäs. Kan alltid ta några öl ändå ;)
Emilie

2012-07-24 @ 21:45:19
URL: http://dolphin.blogg.se
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Haha ja du, och jag fick se den största spindeln mina ögon nånsin har skådat.. En husspindel, men stor som ett as som dom hade fångat i en burk. Jag rös i hela kroppen, huga! Ja, såklart att jag kan det.. Nästa gång jag är i Vännäs så kikar jag förbi på ett glas eller två.. eller fler, haha.

2012-07-24 @ 22:28:44
URL: http://dolphin.blogg.se
Skrivit av: Julia

Tack själv! Roligt att få se hur ni har det :)
En grillkväll låter himla bra!

2012-07-24 @ 23:05:24
URL: http://prinsharry.blogspot.com
Skrivit av: Sofi

Har just läst igen bloggen. Har tyvärr inte varit här inne på länge (tidsbrist)
Jag beklagar verkligen sorgen!!!
Massor med kramar!

Svar: Tack fina du! :)
Emilie

2012-08-01 @ 19:51:01
URL: http://liteurmittliv.blogspot.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu